منو
bremen

نکات نگهداری لوازم برقی آشپزخانه

نکات نگهداری لوازم برقی آشپزخانه

این روزها در هر خانه‌ای تعداد زیادی لوازم برقی دیده می‌شود؛ از ماشین لباسشویی و جاروبرقی گرفته تا آبمیوه‌گیری و چای‌ساز و سماور. بعضی از خانواده‌ها چندان از این لوازم استفاده نمی‌كنند و گروهی دیگر ترجیح می‌دهند تمام لوازم خانگی برقی را تهیه كنند. اما در هر صورت تعداد این لوازم مهم نیست و آنچه باید در نظر داشته باشید، شیوه صحیح نگهداری و استفاده از آنهاست.

این لوازم باید مدتی برای اعضای خانواده كار كنند، بنابراین مهم است كه هم به فكر سالم ماندن آنها باشیم و هم با استفاده نادرست موجب بروز دردسر و خطر برای خودمان و دیگران نشویم.

بعضی از لوازم برقی امروزه جزئی جدایی‌نا‌پذیر از اسباب خانه شده اند؛ لوازمی مانند یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و… كه تقریبا در تمام خانه‌ها وجود دارند، اما وجود بعضی از لوازم برقی هنوز ضروری نیست؛ لوازمی مانند مایكروویو، چای‌ساز، آبمیوه‌گیری و… .

ولی در هر صورت باید درباره شیوه صحیح نگهداری و استفاده از این لوازم نكاتی را در نظر داشته باشید. یكی از مهم‌ترین این موارد این است كه بدانید هیچ وقت نباید قسمت موتور و بدنه لوازم برقی را با آب بشویید. این كار بسیار خطرناك است و حتی ممكن است موجب برق گرفتگی فرد شود. در مورد لوازمی مانند آبمیوه‌گیری كه قطعات مختلفی دارد نیز دقت داشته باشید هنگام باز و بسته كردن، تمام قطعات را مرتب سرجای خود بگذارید و از درست قرار گرفتن آنها مطمئن شوید. علاوه بر نكات كلی و مشترك، درباره هر یك از لوازم برقی نیز باید اصولی را رعایت كنید.

پست های مشابه

6 thoughts on “نکات نگهداری لوازم برقی آشپزخانه

  1. لیست قیمت محصولات؟
    خدمات پس از فروش دارد؟

  2. لیست قیمت محصولات؟
    خدمات پس از فروش دارد؟
    لطفا

  3. ممنون از سایت خوبتون

  4. سلام.من ابمیوه گیر برمن مدل Br-444
    خریدم.ولی نمیدونم چرا همش اف میکنه. برای یه اب هویج گرفتن کلی باید وقت بزارم.ایا میدونین چرا؟؟؟

  5. سلام…من چند ساله چای ساز برمن گرفتم و راضیم..ولی دیروز خراب شده..از ۱۱۸ شمارهنمایندگیش رو خواستم گفتن نداریم….
    لطفا راهنمایی کیند

  6. قیمت و آدرس نمایندگی تهران با سپاس

Comments are closed.